Ozon terapisiyle bağışıklık sisteminizi güçlü tutun

Ozon tedavisi uzun yıllardır kullanılmakta olup; uygulama yöntemleri, faydaları, zararları kapsamlı bir şekilde detaylı bir şekilde incelenmiştir. Hastalıkları dezenfekte etmek ve tedavi etmek için kullanılan Medikal Ozon, 150 yıldan uzun bir süredir kullanılmaktadır. Enfeksiyonları, yaraları ve çoklu hastalıkları tedavi etmek için kullanılan Ozon tedavisinden, günümüz tıbbında özellikle bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek için de faydalanılmaktadır.

Ozon tedavisi, bir hastalığı veya yarayı tedavi etmek için ozon gazını vücudunuza verme sürecini ifade eder. Ozon, üç oksijen atomundan (O3) oluşan renksiz bir gazdır. Bağışıklık sistemini uyararak tedavi amaçlı kullanılabilir.

Nasıl Etki Eder?

Ozon tedavisi vücut sağlığını olumsuz etkileyen etkenlerin düzenini bozarak ve virüslerin üremesini durdurarak işe yarar.

Araştırmalar, ozon tedavisinin aşağıdaki sebeplerden kaynaklanan enfeksiyonların tedavisinde etkili olduğunu göstermiştir:

· Virüsler

· Bakteriler

· Mantar

· Protozoa (tek hücreliler)

Neyin tedavi edilmesine yardımcı oluyor?

Viral enfeksiyonlar

Virüsler çok küçük moleküllerdir. Bir protein kaplamasının içindeki genetik materyalden oluşurlar. Virüsler, soğuk algınlığı, grip ve siğiller gibi tanıdık bulaşıcı hastalıklara neden olur. Ayrıca, Covid-19, HIV / AIDS, çiçek hastalığı ve Ebola gibi ciddi hastalıklara neden olurlar.

Virüsler korsanlara benzer. Yaşayan, normal hücreleri istila ederler ve bu hücreleri çoğalmak ve kendileri gibi diğer virüsleri üretmek için kullanırlar. Bu, hücreleri öldürebilir, hasar verebilir veya değiştirebilir ve sizi hasta edebilir. Corona virüsler (COVID-19) vücudunuzdaki solunum sistemi veya karaciğer gibi belirli hücrelere saldırır.

Çoğu viral enfeksiyon için, tedaviler sadece bağışıklık sisteminizin virüsle savaşmasını beklemek ve semptomlara yardımcı olmaktır. Antibiyotikler viral enfeksiyonlar için işe yaramaz.

Ozon tedavisi, Ağır akut solunum yolu yetersizliği sendromu (Severe Acute Respiratory Syndrome) tedavisinde standart tedavi yöntemlerine ek olarak uygulanan, eşsiz biyolojik özelliklere sahip, ek tedavi yöntemidir.

Solunum bozuklukları

Her türlü solunum bozukluğu vakasında ozon tedavisi ek tedavi olarak güvenle kullanılabilir. Kanınıza daha fazla oksijen vererek, akciğerlerinizdeki stresi azaltmaya yardımcı olur.

Bağışıklık bozuklukları

Ozon tedavisi, bağışıklık sistemini uyarmaya yardımcı olarak bizi kuvvetlendirir.

Kaynaklar:

2. Ozone and oxidation therapies as a solution to the emerging crisis in infectious disease management: a review of current knowledge and experience. - https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/31898609

3. The results of combined ozone therapy using in complex treatment of soft tissues infections in patients with diabetes mellitus type II - http://europepmc.org/article/med/26031822

4. Inactivation of human immunodeficiency virus type 1 by ozone in vitro. - https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1717074